אל תהיה ביישן בעת ​​שינוי קריירה (וחמש טיפים אחרים לשינוי בקריירה)

גילוי נאות: בפוסט הממומן של היום, ציין כי סיקור ביטוח חקלאי ביקש ממני לדבר על שינוי הקריירה הראשון שלי – עורך המגזינים לעורך הדין – כמו כן כמו כמה מהאנשים שסייעו לי בדרך.
הייתי באירוע ברשת בוגרים לאחרונה, כמו גם כולם מעל גיל 30 המוטיבציה בלב המוטיבציה כמו גם בוגרים חדשים לפנות אל אלומים. דוא”ל שמזכיר חיבור משותף פותח דלתות רבות. באופן כללי, אנשים שמחים לספק עצות. הטיל רשת רחבה – במיוחד אל תתביישו בביצועי יד כשאתם מחפשים להיכנס לקריירה חדשה או לקריירה של שינוי לחלוטין. כל העצות הללו מתקיימות עם הניסיון שלי ברשת כשאתה ג’וניור, כמו גם שינוי קריירות – לא פעם אחת, עם זאת פעמיים עכשיו. כתבתי על שינוי בקריירה שלי מעורך דין מדיה לבלוגר האופנה, עם זאת מעולם לא דיברתי על שינוי הקריירה הענק הראשון שעשיתי: מסופר מגזינים לעורך דין.
כיף להאמין במה שגרם לשינוי ג’רזי ארסנל
זה היה 1999, כמו גם שעבדתי כמעט שנה. (הייתי כיתה של 99 ‘, אולם סיימתי את התואר במוסד המדיל של נורת’ווסטרן לעיתונאות שני רבעים מוקדם כמו גם קיבלתי משימה במעגל הבית.) כל הסיבות הרגילות לכך שאנשים עוזבים עיתונות באמת התחילו להעריך אותי. באותו זמן בדיוק, אחת השיעורים האחרונים שלי ב- NU הייתה בדיני תקשורת, כמו גם כמה חברים גדולים כמו גם אני (כולל דודה M) עשיתי עבודה ענקית על חקיקה חדשה ומטורפת שיצאה: המילניום הדיגיטלי מעשה זכויות יוצרים. חשבתי מאוד על התפקיד (אני הילד של עורך דין פטנטים, אחרי הכל), כמו גם זה נראה כמו בכל מקום שפניתי אני יכול לראות מיקומים שבהם ל- DMCA יש השפעה. נאפסטר היה אז חדשות ענקיות, כמו גם מגזינים התחילו לשער כי אנו עשויים להוריד יום אחד אנציקלופדיות שלמות כדי לשאת בכיס האחורי שלנו. ניסיתי להפוך את כל שיעור העניין הזה למאמר או שניים פרילנסרים – לפחות, זה מה שאמרתי לעצמי כשביליתי שעות בכל סוף שבוע בקריאת הדברים. (טיפ שינוי קריירה מס ‘1 – שיחת טלפון באתד.

הלכתי לעבודה מתישהו כשזה פגע בי: אני צריך פשוט ללכת לבית ספר לחקיקה. מדוע לדווח על כך לאחר מעשה? אני עלול בסופו של דבר להיות עורך דין, כמו גם להיות בעובי השינויים המעניינים האלה בחוק. הורדתי את היישומים הראשונים באותו לילה. (ההורים שלי, בחוכמתם האינסופית, הניעו אותי מאוד לקחת שיעור LSAT לפני שעזבתי את צפון -מערב, כמו גם קיבלתי ציון די הגון בבחינה, כך שלפחות כבר היה במקום.) ( טיפ מס ‘2 – זה אף פעם לא כואב להיות מוכן!)
בבוא העת בחרתי לנסוע לג’ורג’טאון. לאחר שמסרתי הודעה במשימה שלי כמו גם על החתול הזה מחוץ לתיק, התחלתי לחשוב: מעבר לאבי, שעשוי לספק לי עצות פנטסטיות לגבי מוסד החקיקה כמו גם מסלולי קריירה משפטיים? הושטתי יד לשני אנשים שלא הבינו אותי בכלל: היועץ הכללי של Gruner + Jahr USA (העסק שפרסם אז את מעגל הבית) וכן דודו של חבר, שהיה עורך דין בבית אצל אנשים מגזין. עם זאת לא היה לי שום דבר שהחוטים הכי מתוחכמים המחברים אותי לאחד מהם. (טיפ מס ‘3 – כפי שכולנו גילינו בעסקים מסוכנים – לפעמים אתה צריך רק לומר “מה לעזאזל”, כשמדובר בפנייה למנטורים אפשריים.)
האדם הראשון אליו הושטתי יד, איווט, ממש לאחרונה עבר עם מקרה מרתק ג’רזי פלמנגו יחסית, כמו גם זה תפס את עיניי בעלונים עסקיים כמו גם בכמה מהקריאה בסוף השבוע שלי. במייל קצר ציינתי את שיעור העניין שלי בתיק, בנוסף לתוכניות הקרובות שלי לג’ורג’טאון – כמו גם ביקשתי ממנה לארוחת צהריים. להפתעתי (שמחה) היא העלתה אותי על זה.

היא הוציאה אותי לארוחת צהריים, סיפקה לי טונות של עצות פנטסטיות לבית הספר לחקיקה, כמו גם בדרך כלל התייחסו אלי עם מסלול הקריירה שלה – אילו החלטות היא קיבלה, איך בדיוק היא הגיעה ל- GC. זה היה מרתק לחלוטין, כמו גם שמרנו על קשר במשך מספר שנים לאחר סיפוק זה – היא אפילו הציעה לחברות חקיקה שונות להסתכל עליהן, כמו גם סייעה לי להעריך בחירות שונות כשהייתי בר מזל מספיק כדי להשיג מספר הצעות.
איבדנו מגע כמה שנים לאחר מכן, כאשר G+J הציע את המגזינים שלו כמו גם את הבית המנקה. תמיד תהיתי אם הזכרתי שהמצב עזר לי ליצור ג’רזי ססואולו את הקשר, ובאופן אידיאלי להבדיל אותי בין המוני של ילדים בני 23 אחרים המבקשים ממנה ייעוץ מוסד חקיקה. (טיפ מס ‘4: השתמש במה שאתה מבין לגבי האדם (או תפקידו) כדי ליצור קשר.)
כאמור, האדם השני אליו הושטתי יד, ניק, היה קלוש עוד יותר. השותף לשעבר שליnull

Leave a Reply

Your email address will not be published.